U bent nu hier:

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Zit uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op.

Mijn Peerkespas is kapot, wat moet ik doen?
Als uw Peerkespas niet meer werkt of gebroken is, moet u uw pas opsturen ter vervanging. Gebruik hiervoor het formulier ‘Melding van vermissing of beschadigingvan Peerkespas’.  U kunt dit formulier downloaden via de website of er naar vragen in een winkel. Vul het formulier zo volledig mogelijk in en plak uw pas op het formulier. Stuur dit op naar Stichting Peerkespas Denekamp (het adres staat op het formulier).
Koop nog geen nieuwe pas. Indien van toepassing, worden de punten van uw kapotte pas overgeschreven naar uw nieuwe pas. Wij streven ernaar om binnen drie weken uw pas te vervangen. U krijgt uw nieuwe pas thuis bezorgd.

Mijn Peerkespas is gestolen. Ik ben mijn Peerkespas kwijt.Wat nu?
Als uw Peerkespas gestolen of zoek is, geef dit dan z.s.m. door. Dit kan per mail (info@peerkespas.nl) of per post met het formulier ‘Melding van vermissing of beschadiging van Peerkespas’. Dit formulier kunt u downloaden via de website of vraag er naar in een winkel.
Na melding wordt uw pas geblokkeerd. Koop geen nieuwe pas.
Het saldo van uw verloren of gestolen pas wordt indien van toepassing, overgeschreven naar uw nieuwe pas. Deze ontvangt u op het door u opgegeven adres. Wij streven er naar uw pas binnen drie weken te vervangen.

Het saldo van mijn pas klopt niet. Hoe kan dat?
Als u het saldo van uw pas via internet bekijkt, kan dit afwijken van het aantal punten dat daadwerkelijk op uw pas staat. De oorzaak kan zijn dat nog niet alle punten in het systeem zijn bijgeschreven. In elke winkel kunt u vragen naar het saldo van uw pas. Dan krijgt u altijd het actuele saldo.

Kan ik twee passen op mijn naam zetten?
Het is geen enkel probleem om twee of meer passen op naam te hebben. Elke pas wordt afzonderlijk geregistreerd en op elke pas kan worden gespaard. Bij het verzilveren van punten, kunnen dan ook meerdere passen worden aangeboden.

Ik ben verhuisd, aan wie geef ik dit door?
Uw gewijzigde adresgegevens, maar ook een ander mailadres, geeft u door via info@peerkespas.nl of per post (zie hieronder voor het adres).


Hebt u een andere vraag, stuur een mail naar info@peerkespas.nl of per post naar:
Stichting Peerkespas Denekamp
Postbus 10
7590 AA Denekamp







    Peerkespas saldocheck